Folosim cookie-uri pentru funcţionarea corespunzătoare a siteului.
Eşti de acord?
 
 

  
Sunt de acord

Schimbul şi Garanţia de restituire a banilor

Schimbul produselor

Clientul are dreptul să preschimbe produsul cumpărat în webshop, să solicite o altă mărime la aceeaşi valoare sau să cumpere altceva pentru preţul produsului (în continuare toate acestea denumite: schimb), în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice socotite de la primirea produsului, returnându-l la adresa poştală a firmei Prestatoare care a emis factura.
Schimbul este posibil exclusiv în cazul produselor nefolosite.


Termenul prevăzut pentru schimb se consideră respectat dacă Clientul a expediat cel târziu în ultima (a 14-a) zi formularul de schimb şi produsul, pe cale poştală sau prin serviciu de curierat.


Cerinţele pentru schimb:

Produsul să fie încă nefolosit şi toate accesoriile acestuia fără lipsuri şi intacte, inclusiv broşurile de informare, cutia pantofilor şi eventualele celelalte accesorii din pachet, ambalajul şi factura originală. Fără acestea Prestatorul nu acceptă produsul la schimb.


Clientul poate solicita schimbul concomitent cu retrimiterea produsului către Prestator, pe cale poştală (inclusiv cu un serviciu de curierat).
În cazul retrimiterii produsului prin poştă, vă rugăm să nu expediaţi produsul sub formă recomandată sau cu ramburs, deoarece în cazul trimiterilor recomandate se înmânează doar avizul (nu şi coletul), iar noi nu avem posibilitatea să ne deplasăm la poştă după pachet. La poştă veţi primi dovadă (chitanţă) şi pentru o expediere simplă.


Clientul este obligat să suporte cheltuielile de retrimitere ale schimbului pe cale poştală sau cu serviciu de curierat. În schimb, Clientul nu va plăti nimic pentru transportul schimbului pe care i-l vom trimite.


Procedura schimbului:

Vă rugăm să ne trimiteţi produsul la adresa noastră poştală, în starea originală, împreună cu factura (dacă sunt mai multe produse pe factură, atunci puneţi numai o copie a facturii) şi cu formularul de schimb completat, împachetate într-o cutie de livrare. Nu folosiţi doar cutia pantofilor, ci puneţi cutia cu pantofii într-o altă cutie, de transport, fiindcă şi cutia pantofilor face parte din starea originală a produsului. Cutia pantofilor este parte inseparabilă a produsului, motiv pentru care nu este permisă folosirea acesteia ca ambalaj poştal.
În cazul deteriorării cutiei pantofilor, Streetlife Fashion Kft. scade 3000 Ft din valoarea produsului.
Alegeţi produsul dorit la schimb, trimiteţi-ne un e-mail cu codul de identificare al comenzii Dvs. sau datele din comandă ale Clientului, de asemenea şi denumirea, culoarea şi mărimea produsului dorit, ca să vi-l rezervăm până soseşte coletul de la Dvs. Pentru schimb NU se plasează o comandă nouă pe webshop. Schimbul vi-l asigurăm numai pentru mărimile afişate pe site, fiindcă acelea există pe stoc. Dacă doriţi schimb cu un alt produs, se aplică preţurile curente. După ce soseşte la noi produsul returnat de Dvs. şi ne convingem de starea originală a acestuia, vă vom trimite produsul dorit la schimb, iar taxa de transport de la noi până la adresa Dvs. o suportă firma noastră.
Vă atragem atenţia că avem posibilitatea să preschimbăm numai produsele restituite în starea originală, nu şi produsele folosite, murdare, purtate pe stradă.


La solicitarea unui schimb, dacă Clientul doreşte un produs identic, dar de altă mărime, vă rugăm să specificaţi pe formularul de schimb mărimea dorită, după ce aţi verificat în webshop dacă mărimea cerută este disponibilă.
Dacă doriţi un alt produs, vă rugăm ca pe formularul de schimb să treceţi codul produsului, denumirea (le găsiţi pe fişa de date a produsului din webshop) şi mărimea cerută. Dacă preţul produsului solicitat la schimb este mai mare decât cel al produsului returnat, diferenţa se va achita prin ramburs, în numerar.


În cazul solicitării unui schimb, consultaţi-vă neapărat cu serviciul nostru pentru Clienţi, pentru a vi se rezerva produsul dorit, până ce va sosi coletul de la Dvs.!
Adresa noastră de e-mail o găsiţi la Contact.


În cazul neprevăzut când Prestatorul nu poate asigura livrarea produsului cerut la schimb (de exemplu se epuizează stocul), îl va informa pe Client despre acest aspect. Pe baza notificării primite din partea Prestatorului, Clientul are dreptul să aleagă un alt produs la schimb.


Schimbul în persoană, la webshop, nu este posibil, fiindcă produsul nu a fost cumpărat din magazin.


Pentru retur apelaţi la orice firmă de curierat sau la Poşta Română. Vă recomandăm serviciul de curierat GLS, cu care avem şi noi contract, fiind o metodă de încredere şi rapidă. Despre datele de contact ale GLS şi expedierea coletelor găsiţi informaţii aici: gls-group.eu/RO/ro/home


Adresa noastră poştală:

   Streetlife Fashion Kft./ Sneakerz

   1139 Budapesta, str. Hajdú u., nr. 42-44. 2/220.


Dreptul la renunţare

Prevederile acestui punct se referă exclusiv la persoanele fizice, care nu comandă pentru revânzare, deci cumpără, primesc, utilizează marfa de la noi şi sunt destinatari ai comunicării, ofertei noastre comerciale (denumiţi în continuare: Consumator).


În cazul unui contract de vânzare-cumpărare produse, Consumatorul are dreptul să renunţe la contract, fără justificare, în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice:

  • a) socotite de la primirea produsului,
  • b) iar în cazul livrării mai multor produse în cadrul aceleiaşi comenzi, socotite de la primirea ultimului produs livrat,

primit de Consumator sau de către o terţă persoană nominalizată de Consumator, diferită de curier.


Consumatorul îşi poate exercita dreptul de renunţare şi în perioada dintre ziua când plasează comanda şi data când primeşte produsul.


Consumatorul nu îşi poate exercita dreptul de renunţare în cazul produselor cu ambalare închisă, care nu se pot retrimite după deschidere, din motive de sănătate publică sau igienă.


Procedura de exercitare a dreptului la renunţare:

În cazul în care Consumatorul doreşte să îşi exercite dreptul la renunţare, trebuie să trimită Prestatorului declaraţia sa explicită privind renunţarea, pe cale poştală sau prin e-mail.
Adresa de e-mail a serviciului nostru pentru Clienţi o găsiţi la Contact.


În cazul în care Consumatorul nu utilizează formularul de renunţare pus la dispoziţie de Prestator, atunci declaraţia se consideră explicită dacă aceasta conţine cel puţin declaraţia privind renunţarea, numele Consumatorului, adresa de livrare şi numărul comenzii.
Consumatorul îşi exercită dreptul la renunţare cu încadrarea în termenul limită specificat mai sus, dacă îşi trimite declaraţia de renunţare către Prestator înainte de expirarea termenului sus menţionat.
Dacă va fi cazul, Consumatorul va trebui să dovedească faptul că şi-a exercitat dreptul la renunţare conform prevederilor din Condiţiile contractuale generale.
Se consideră că renunţarea este valabil exprimată în cazul în care Consumatorul îşi trimite declaraţia corespunzătoare către Prestator în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice, ultima zi fiind cea de-a paisprezecea zi. Pentru a calcula încadrarea în acest termen, în cazul trimiterii pe cale poştală, Prestatorul va ţine cont de data expedierii, iar în caz de e-mail data trimiterii acestuia.
Consumatorul are obligaţia să retrimită produsul/produsele comandat(e) la magazinul Prestatorului care a emis factura sau la adresa specificată în Condiţiile contractuale generale, fără întârzieri nejustificate, dar cel târziu în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice socotite de la comunicarea declaraţiei sale de renunţare. Trimiterea pe cale poştală să NU fie de tip recomandat. Termenul se consideră respectat în cazul în care Consumatorul expediază coletul înainte de expirarea celor 14 zile.


Cheltuielile cu retrimiterea produsului/produselor la adresa Prestatorului vor fi suportate de către Consumator. Prestatorul nu va prelua coletele retrimise cu ramburs. În afară de cheltuielile cu retrimiterea produsului/produselor, Consumatorul nu are de plătit nimic altceva.
În cazul în care Consumatorul renunţă la contract, Prestatorul îi va restitui preţul de cumpărare achitat, în termen de cel mult 14 (paisprezece) zile calendaristice socotite de la primirea declaraţiei de renunţare a Consumatorului. Prestatorul are dreptul să amâne restituirea banilor până când primeşte înapoi produsul sau când Consumatorul i-a dovedit fără dubii că l-a trimis înapoi: dintre aceste două date, Prestatorul va lua în considerare data mai recentă.
Prestatorul va transfera preţul de cumpărare, fără cheltuielile de transport, în contul bancar indicat de Consumator.
Consumatorul poate fi tras la răspundere pentru devalorizarea produsului exclusiv dacă acest lucru se datorează unei utilizări care depăşeşte strictul necesar pentru stabilirea caracterului şi proprietăţilor produsului. Cutia pantofilor constituie parte inseparabilă a produsului, de aceea nu poate fi folosită ca amabalaj poştal, iar în cazul deteriorării cutiei, se scade din valoare suma de 3000 Ft.


Pentru retur apelaţi la orice firmă de curierat sau la Poşta Română. Vă recomandăm serviciul de curierat GLS, cu care avem şi noi contract, fiind o metodă de încredere şi rapidă. Despre datele de contact ale GLS şi expedierea coletelor găsiţi informaţii aici: gls-group.eu/RO/ro/home


Adresa noastră poştală:

   Streetlife Fashion Kft./ Sneakerz

   1139 Budapesta, str. Hajdú u., nr. 42-44. 2/220.

Transport
gratuit peste
388 lei
Garanţie 100%
de retituire
a banilor!
Email: info@sneakerz.ro
BĂRBAŢI
FEMEI
COPII
îmbrăcăminte
BRANDURI
COLECTII
NOUTATI
PROMOTII