Ajutor
ÎNTREBĂRI FRECVENTE
- Pot comanda oricând?
- Da, sistemul nostru acceptă comenzi şapte zile pe săptămână, între orele 0-24.
- Prin ce firmă de curierat soseşte produsul comandat?
- Partenerul nostru contractual este serviciul de curierat GLS.
- Trebuie să plătesc eu cheltuielile de transport?
- Transportul pentru cumpărături de peste 400 LEI este gratuit.
- Cât mă costă livrarea?
- Dacă valoarea comenzii nu atinge 400 LEI, oriunde pe teritoriul ţării taxa de livrare este în mod unic 30 LEI
- Se fac livrări şi la sfârşit de săptămână?
- Nu, doar în zilele lucrătoare.
- Când trebuie să plătesc?
- Plata se face către serviciul de curierat, la primirea pachetului.
- În cât timp primesc produsul comandat?
- Comanda ta va sosi în 3-7 zile lucrătoare.
- Pot comanda numai după înregistrare?
- Da, numai după înregistrare, dar aceasta durează puţin şi de fapt este necesară pentru verificarea datelor, ca să primeşti sigur comanda.
- Cât de des trimiteţi newsletter despre produsele noi?
- Acestea sunt trimise de 1-2 ori pe lună, atunci când apar produse noi.
- Oferta se va mai diversifica?
- Da, încărcăm în mod continuu produse noi pe site.
- Dacă le-am completat deja odată, datele mele de contact vor rămâne în sistem?
- Da, sistemul va salva adresa, dar poţi introduce şi mai multe adrese, iar când comanzi poţi alege adresa la care doreşti livrarea pachetului.
- Dacă produsul se dovedeşte defect, îl schimbaţi?
- Da, desigur, produsul cu defect se shimbă gratuit dacă se constată că firma noastră sau producătorul este responsabil pentru problema ivită şi nu s-a deteriorat la tine.
- Unde mă pot adresa cu problemele de garanţie?
- Trimite mail la adresa: snkrz.kermi@gmail.com